Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 9 Dec 2024 10:17:32 +0200

Tere!

Lääne-Nigula Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 
2411271/14809 aadressile Lääne maakond, Lääne-Nigula vald, Martna küla, 
Hõbekuuse (Abihoone-katusealune) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Hoone asub avaliku tee kaitsevööndis ja vajab 
transpordiameti kooskõlastust.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27202566>  (menetlus nr: 
464930), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 19.12.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Lääne-Nigula Vallavalitsus) või menetleja (KAAREL SALUS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister